keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Kuulumisia ja menemisiä

Hei ihanaa, tänne on ilmestynyt uusia lukijoita :) Tervetuloa ihanat!

Taas on kuukausi vierähtänyt edellisestä postauksesta. Niin se aika rientää ja kiristää tahtiaan...! Edellinen kuukausi on mennyt vaihtelevissa merkeissä; ylös, alas, korkeuksiin ja pohjalle. Rankkaa, mutta antoisaa oppimista, elämistä <3

Lueskelin nopeasti muutamia lauseita edellisistä postauksistani: "olen tehnyt lopullisen päätöksen" jne. Hah, ei minua päästettykään niin helpolla... Parisuhde ja avioliitto päättyi, mutta sama soutaminen ja huopaaminen mikä oli ollut työkuvioiden kanssa päättyi toisin. Jotenkin olin nivonut nämä kaksi asiaa yhteen = entinen elämä, joka oli vuoroin osa minua ja vuoroin taas ei. Eihän sekään nyt niiin yksinkertaista ollut. Nyt siis toteutan itseäni ja haavettani oman yritykseni kautta, mutta olen myös kiinni normi "oravanpyörässä" toistaiseksi... Huomasin, että maltillisuus ja pitkäjänteisyys on jotain, mitä minulla on ollut hukassa ja nyt olen ehkä hiukan oppinut niitäkin. Hiljaa hyvä tulee... Aina ei tarvitse juosta suinpäin joka paikkaan.. ehkä ;)

Perjantaina suuntaan taas Tampereelle ja energiaterapeuttikoulutukseen. Fiilikset vaihtelevat, niin kuin on tapana on ennen kursseja. Viimeksi olin ihan hillittömässä nuhassa (huom! en sairasta juurikaan ikinä), kuten myös edelliset kurssit kävin läpi puolikuntoisena. Saa nähdä mitä nyt tapahtuu!

Ai niin yrtyksestäni! Luontaishoito Avataara on yritykseni nimi ja tällä hetkellä toimenkuvaan kuuluvat energiahoitojen lisäksi intialainen päähieronta, SkinOrganics luonnonkosmetiikka ja Energetix magneettikorut. Käykää kurkkaamassa facebookissa!



Palaillaan ja halaillaan kun tavataan!!!

2 kommenttia:

  1. Onnea yrityksestä! olisiko suoraa linkkiä facebookkiin? :)

    ylös alas menee muidenkin elämä, ihan normaalilta kuulostaa, erityisesti nyt kun eletään kiihtyvien muutosten aikoja. Omakin blogaamiseni on jäänyt kaiken pyörityksen jalkoihin.:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tuuli! Tässä linkkiä, jostain syystä en saanut näkyviin itse tekstiin, vaikka yritin.

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001180796658&ref=ts#!/pages/Luontaishoito-Avataara/127703980628453

    VastaaPoista