torstai 5. elokuuta 2010

Tämän viikon olen ottanut isoja askeleita eteenpäin. Omasta näkökulmastani siis :) Olen onnistunut olemaan onnellinen joka hetki, kaipailematta menneeseen tai tulevaan. Hyvä minä!!!

Vielä vuosi takaperin suunnittelin kaiken tarkasti ja vielä varasuunnitelmat päälle. jos joku ei sujukaan suunnitelmien mukaan, niin pieni katastrofihan siitä syntyi... Kääk! Kuinka paljon hukkaa heitettyä energiaa kuluu pähkäilyyn ja vielä täysin epäolennaisista asioista. Ilmankos tunsin oloni stressaantuneeksi, kiukkuiseksi ja tasapainoilin ajankäytön kanssa.

Nyt olen pikkuhiljaa oppinut päästämään irti... Kiinnikkeitä vielä löytyy, mutta hyvässä vauhdissa ollaan. Tänä vuonna olen voinut hengittää syvään ja nauttia elämästä. Olen voinut uskoa siihen, että elämä kantaa! Kun vaan uskaltaa luottaa ja antaa mennä. Ei tarvitse pelätä. Kun luottaa, ei ole mitään pelättävää. Voi vain hengittää samaan tahtiin muun maailmankaikkeuden kanssa ja mennä mukana...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti